Uw BMW en MINI dealer in het Groene Hart
Alphen aan den Rijn 0172 422 214 Woerden 0348 413 778
Voor 24 uurs service bij pech onderweg belt u 0800 0357
Persoonlijk contact Erkende Garantie Wij vinden uw droomauto Privé als zakelijk leasen of financieren Wij scoren op Verkoop & Service 4,5 uit 5 sterren Leasen en Financieren
Persoonlijk contact Erkende Garantie Privé en zakelijk leasen of financieren Wij scoren 4,5 uit 5 sterren Leasen en Financieren
Bellen
Chatten
Bellen

Service Inclusive (Plus)

Service Inclusive (Plus)

U wil toch ook altijd in een perfect onderhouden BMW of MINI rijden? Met Service Inclusive koopt u voor een aantrekkelijke en vaste prijs in één keer een pakket met daarin al het voorgeschreven onderhoud. Ook kunt u gebruik maken van de Service Inclusive Plus en koopt u ook de vervanging van slijtagedelen in één keer af. U bent op deze manier veel voordeliger uit dan wanneer u voor elk werkplaatsbezoek apart moet betalen. De enige voorwaarde is dat u voor de eerste onderhoudsbeurt het Service Inclusive Onderhoudscontract inkoopt. Deze is overdraagbaar aan de volgende eigenaar van de auto. Service Inclusive is beschikbaar voor alle modellen.

Voordelen

  • Kostenbeheersing: Service- en onderhoudswerkzaamheden en slijtagereparaties met gebruik van Originele BMW Onderdelen, gecombineerd met vakkundige service - alles voor een aantrekkelijk vast tarief.
  • Keuzevrijheid: Kies het pakket dat het beste bij uw behoeften past. U heeft keuze in de omvang van de services, de contractperiode en het kilometrage.
  • Internationaal: Service Inclusive is wereldwijd geldig bij alle deelnemende BMW dealers en geautoriseerde BMW Erkend Service Partners.
  • Overdraagbaar: Service Inclusive gaat automatisch over op de volgende eigenaar en zorgt zo voor waarde behoud van uw BMW of MINI.
  • Uitbreidbaar: een upgrade en/of uitbreiding is elk moment mogelijk gedurende de totale looptijd van het contract en tot negen maanden na verloop ervan.

Service Inclusive

Service Inclusive omvat als onderhoudscontract het voorgeschreven onderhoud inclusief de daarbij benodigde originele BMW onderdelen, vloeistoffen en het werkplaatstarief:

  • Onderhoud volgens BMW richtlijnen
  • Motorolie verversen
  • Oliefilter vervangen
  • Luchtfilter(s) vervangen
  • Interieurfilter(s)
  • Brandstoffilter(s)
  • Bougies
  • Remvloeistof

Service Inclusive plus

Service Inclusive Plus omvat als onderhoudscontract het voorgeschreven onderhoud én vervanging van slijtagedelen inclusief de daarbij benodigde BMW onderdelen, vloeistoffen en het werkplaatstarief:

  • Onderhoud volgens BMW richtlijnen
  • Motorolie verversen
  • Oliefilter vervangen
  • Luchtfilter(s) vervangen
  • Interieurfilter(s)
  • Brandstoffilter(s)
  • Bougies
  • Remvloeistof
  • Remblokken, voor en achter vervangen
  • Remschijven, voor en achter vervangen
  • Koppeling vervangen
  • Ruitenwissers maximaal éénmaal per jaar

Voorwaarden

  1. Met BMW Service Inclusive heeft u het recht gekocht op de hieronder vermelde services, uit te voeren door alle aan dit programma deelnemende BMW Dealers of BMW Erkend Service Partners, gedurende de looptijd of, indien dat eerder bereikt wordt, de kilometrage van uw contract. Er zijn diverse looptijden en kilometrages mogelijk.
  2. Als het voertuig wordt overgedragen binnen de geldigheidstermijn, worden de rechten van deze diensten overgedragen op de nieuwe eigenaar van het voertuig.
  3. BMW Service Inclusive (SI Service) Inspectie en werkzaamheden volgens de 'Handleiding voor de auto' en het onderhoudsboekje, dat met de auto wordt meegeleverd. Dit omvat inspectie werkzaamheden en vervanging van motorolie, luchtfilter, microfilter, bougies, remvloeistof met inbegrip van bijbehorend arbeidsloon. Om voor een voertuig aanspraak te kunnen maken op kosteloze dienstverlening ingevolge BMW Service Inclusive, dient de eigenaar steeds goed voor het voertuig te zorgen en dient het voertuig op correcte wijze gebruikt te zijn. Daarnaast moeten de onderhoudsbeurten verricht worden op de tijden zoals deze in de auto of onderhoudsinstructies zijn aangegeven en/of binnen het tijdsbestek/de kilometrage zoals vastgesteld door de fabrikant.
  4. De volgende zaken maken geen deel uit van het BMW Service Inclusive programma:
  • Services buiten de gespecificeerde service intervallen
  • Slijtagedelen als bijvoorbeeld remschijven, remblokken, koppeling etc.
  • Brandstof en vervuiling in het brandstofsysteem
  • Schade aan de lak, corrosie, chassis, afdekkingen en bekledingen
  • Schade aan glas (ruiten, lampen)
  • Ruitenwisserrubbers vervangen
  • Reparatie van niet-originele accessoires
  • Opsporen en verhelpen van bijgeluiden buiten de garantieperiode
  • Vervangen van en banden/wielen balanceren
  • Vervangend vervoer buiten de garantieperiode
  • Schade/reparaties veroorzaakt door onachtzaamheid van de bestuurder (zoals motorschade als gevolg van te weinig olie)
  • Schade ten gevolge van ongevallen of andere invloeden van buiten
  1. Services die verleend worden door de BMW Group Service Centrale en garantieclaims die vallen onder de aansprakelijkheid van materiaalfouten, blijven onaangetast.
  2. De uit te voeren werkzaamheden vallen onder de reparatievoorwaarden van Hans Severs BMW & MINI.
  3. Mocht uw voertuig onverhoopt gestolen worden, of total loss verklaard worden, dan vervallen alle rechten op BMW Service Inclusive. Service Inclusive is niet overdraagbaar op een ander voertuig.
  4. De keuringskosten van de Algemene Periodieke Keuring (APK) en kosten voor vervangend vervoer vallen niet binnen het Service Inclusive programma.
  5. De ingangsdatum van Service Inclusive is gelijk aan de datum van de eerste tenaamstelling.
  6. Tarieven kunnen mogelijk afwijken bij voertuigen met een t.o.v. Europa afwijkende standaard onderhoudsinterval.
  7. Annuleren van een Service Inclusive pakket is mogelijk binnen 2 maanden na aanvragen, mits er geen gebruik gemaakt is van het pakket.

Heeft u een vraag?

Bel dan naar: Alphen aan den Rijn 0172 - 422 214 of Woerden 0348 - 413 778.

Neem contact op
Bel mij terug
Bekijk onze voorraad